.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران در جمع رسانه ها :
هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است/ ۸۶مربی دفاع شخصی زن و مرد در مازندران فعال هستند
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.
هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است/  ۸۶مربی دفاع شخصی  زن و مرد در مازندران فعال هستند

به گزارش شمال نیوز، «مسلم اکبری» در نشست خبری با بیان اینکه سیدجواد اسدی یکی از مربیان برتر دفاع شخصی استان بوده در خانطومان به فیض عظیم شهادت نائل آمد، اظهار کرد: دکتر عبدی نیز از فعالین این رشته بوده که به لقا الله پیوستند.

 

رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران به فرموده رهبری در بحث دفاع شخصی اشاره و بیان کرد: این منویات رهبری به سال ۹۲ برمی گردد و تلاش داریم این دغدغه رهبری در سال جاری احیا شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه دفاع شخصی یک رشته کاملا ایرانی است، افزود: انسان ها برای دفاع از خود با استفاده از سلاح های سرد یک رشته ورزشی ایجاد کردند.

 

اکبری با اشاره به پیشینه رشته دفاع شخصی در ایران گفت: نیروهای مسلح از سال ۸۲به بدنه فدراسیون جودو متصل شده تا آحاد مردم بتوانند از این رشته بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۷هزار مربی دفاع شخصی در ایران اسلامی فعالیت دارند، ادامه داد: ۱۱سبک دفاع شخصی در بدنه فدراسیون جودو وجود دارد .

 

 اکبری با بیان اینکه هر سبکی دفاع شخصی که بدون مجوز فدراسیون جودو فعالیت کند غیر قانونی است،  افزود: حکم فروشی تخلف است و هر نوع فعالیتی بدون اجازه هیات ورزشی جودو در بخش دفاع شخصی ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه دفاع شخصی جودو استان مازندران در سال ۱۳۸۳آغاز فعالیت و عضوگیری کرده، گفت: فعالیت ها در یگان نیروهای مسلح خلاصه می شده است.

 

اکبری تاکید کرد: خانواده ها، مدراس و دانشگاه ها مستحضر باشند که چنانچه فعالیتی در رشته دفاع شخصی خارج از هیات جودو استان انجام شود غیر قانونی است و درصورت بروز هرگونه حادثه ورزشکار نمی تواند از بیمه ورزشی بهره مند شود.

 

وی با بیان اینکه ۸۶مربی دفاع شخصی در هیات جودو استان برای رشته دفاع شخصی فعالیت می کنند، افزود: ۱۷مربی از این تعداد بانوان هستند.

 

اکبری از ساماندهی شورای عالی کمیته دفاع شخصی هیات جودو استان خبر داد  وگفت: این رشته ورزشی در بخش قهرمانی و یگانی بهترین نوع سبک دفاع شخصی است.

 

وی بیان کرد: بسیاری از خانواده ها در شرایط بد مالی قرار دارند و توانایی پرداخت شهریه فرزندانشان برای حضور در کلاس های ورزشی را ندارند،  ادامه داد: تلاش داریم از حکم فروشی به شدت جلوگیری شود و خانواده در بحث ادامه ورزش فرزندانشان دچار چالش نشوند.

 

اکبری از برگزاری همایش دفاع شخصی در تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت : برگزاری دوره مربیگری ویژه بانوان و برادران و همچنین دوره داوری در دستور کار قرار دارد .

 

وی با بیان اينکه این کمیته دفاع شخصی در ۲۲شهرستان استان فعالیت دارد، افزود: درکلیه استان ها در بخش یگانی و قهرمانی فعال است تلاش داریم همگانی شود.

 

اکبری با بیان اینکه مسابقات شهرستاتی، استانی و کشوری در این رشته برگزار می شود، اظهار کرد: تلاش داریم فعالیت های این رشته ورزشی بین تمامی اقشار جامعه معرفی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.